ThE MOmEnT

ThE MOmEnT
~LuRvE yA...~

Sunday 5 June 2011

Deritanya bila aty disakiti...

Satu jer aku akn wat andai dapat aku undurkan masa..pasti aku akn memilih untuk x jatuh cnta...dulu aku anggp cnta tu telampau indah tp bla da merasa nkmat cnta..aku dapat merasa jgk btapa skit n pahitnya cnta bla da lam aty nie..skitnya hanya tuhan yg tahu..aku terkedu n mnges keseorgn tnpa siapa di cc...kau x tahu btapa tingginya nilai cnta aku pada kau..kau sewenangnya melakukan aku umpama sampah..ape sala aku??sala kau sbb aku telampau cntakan kau kn???tu salanya....4/6...genap 3 tawun kita kapel tp yg pling mnyayat aty aku..aku lnsung x wish..bla aku ingtkan pown kau ckp x pntg pown..tp pnh ko pk prasaan aku..terkilan....2 ja yg mmpu aku jwb bg aty...basaba lah...basaba lyn..kau kuat..tabahkan aty layari cinta yg kau pilih..tp aku x setabah yg aku ucpkan...dulu air mata bgtu sukar nk kuar dr mata aku..tp skunk....stiap masa aku nges pk nsib aku....ini ker kesudahanya..waktu kita pnh bsama kau lupakan....saat kita bkngsi susah senang..mngkin kau blom seda siapa nta kau..tp satu sajer aku nk ucap..sayunk aku pada kau tiada tndgn..slagi aku mmpu bertahan aku akn bthan tp sendainya aku tlh trjtuh n bpling..tiada lg pluang utk kau walo kau mrayu sklipown..aku akn lpskan kau utk slmanya..dan aku x kn mnoleh ke blkg lagi untuk mnerima kau...ckuplah..aku bertahan sekian lama...aku hormat keputusan aku untuk brbhgia dgn pmpuan lain jika itu kau nk kn..aku x kn halang..pergilah kau....bawak bsama aty  n prasaan aku jauh dr idop aku ag...aku x mawu mratap utk tkdir yg tlh dtntukan pada aku..aku redha jika itu jalanya....cuma 1 aku ingin psan padamu..kau tolonglah lenyap dr ingatanku.aku akn pergi jauh..sejauhnya dr idop kau..moga kau berbahgia...

1 comment:

  1. nice post.
    harap dapat follow saye. :)
    aimanchester.blogspot.com

    ReplyDelete