ThE MOmEnT

ThE MOmEnT
~LuRvE yA...~

Tuesday 7 June 2011

ExAm...eXaM...AdOyAiiiiiiii........

Adoyaiiiiiiiii...lamenyer la xm...sakit pale aku mk nk study....huhuhuh=p tp da nk beh so chaiyok2 lyn...kamo boley..tp ni da masalh jgk..masalh jiwa..aku arap pas nie okeyh blik...lyn jgn la cdey2 ea..kwn2 sumer ader....thnk positif!!!huhuh....walo cm ner pown aku kn berusaha..epy pown da bla da nk blek ke pngkuan famli...mud..aku masih sayunk padamu...ni nk tmbh ckit..da dpt taw result xm..amek kaw...bepoya2 ag masa org ngah xm..huhuhuh=p tp ok la jgk..x la teok sgt...cma down ckit ja la...hikhikhik=palhmdulillah still on the top pointer la kowt..agknyer la yea..pas nie....pas beh prktikal nk menjaju lak pk nk keje ke hapew.da 2 nk qeja kat mna...maw botak la pale aku pk sume bnda alah nie..hai kn best lau dpt kwen ngan org kaya ja..x payah pk nk cri wet kat mna..kat lua tu yg mna sudi nk jdikn i bini no 100 sklipown just cntct me kayh!!!!!awawawawawaw...nmpk sgt da gla aku nie mula mndtg...x dak la....mlawak ja sume keyh...i setia pada yg satu walo bejuta hlgn da slam nie..moga ALLAH pnjgkn hbgn aku dgn dya la lau la dya tu jodohku...time susah2 nie la bwu taw nk insap kn....cissss......jahat aku nie..kn segera betaubat....=( mud...insaf dah keyh....

No comments:

Post a Comment