ThE MOmEnT

ThE MOmEnT
~LuRvE yA...~

Saturday 4 June 2011

~MaSa zAmAn SKuL duLu2..~

Bila cakap sal skul...aku pling teringat ol my best memory at there...mcm2 kngn yg aku ader d smpg sahabat tercinta...dekat skul la aku mengenal erti persahabatan,,sebuah ikatan yg tiada tandingan..masa skolah mngh dlu aku ada group(x der la nma group)...huhuh=p members team aku ni terdiri drpd 7 owg....paey,tofik,ekal,syue,eryn,jaja n me...okeyh..mcm tofik aku knl masa sklh rendah ag bb 1 skul...yg len tu aku knl masa zman mnegah la..sayunk gler aku kat kowg..mcm2 cara pkenalan yg terjadi...but one of them tu bmula dgn bmusuhan..iaitu en faiz bin azmi...dulu bkn main bemusuh...pantang jer jumpe.tp skunk dya la kaki,tangan,mata n telinga aku...olways beside me when im epy or sad...sayunk aku kat dya as my lovely fwend..aku bknln ngan dya slps dya patahkan idung aku secara coincedence.sakit weyh telanggar pintu kayu yg gedabak besor tuh..tu sume dya pny pasal la..nk dijadikan citer.aku ni dulu pngwas kat skolah...pngwas yg tersgt la poyo n garang cket jerk..huhuh..1 ari tu aku tgh btugas..ada bdak x tuwun dari klas masa ngah rest..so aku  dtgskan wajib kn halau diaowg..so aku marah..bdk2 samseng tu ley lawan blek trus la aku nek antu..automatik tgn aku mncapai penyapu n nk katok dyaowg...per lagi..beterabur bdak2 tuh lari mcm x ckp tnah.aku lak lari n ligan dgn sekuat aty.masa ngan layan blari tba2,boooooooooommmmmmmmmm....aku tjtuh...bepinau n bebintang2 atas pale aku nieh...aku x taw ag per jdik..tba2 da mamat nie tny aku ok ker x..bwu aku tawu aku tlnggr pintu kayu kelas...adoyai....mawu bngkak muka aku..bdk2 yg dikejo dah ilang.aku lak dpt skit.tgk jerk muka mamat yg tolak pintu tu scra x sngja..aku trus baran..suhu kmrhn aku kalo diukur maw pch termometer tu..huhuhuh...pas tu bmula la adegan bgado kat ctu..aku btol2 mara...pas tu ada kwn aku dtg tenangkan aku...tp since dat day,aku pantang tgk dya...mst tarik muka...actually klas dya sblh klas aku jew..tp aku x pnh perasan pown sbb aku nie bknye bmnt kat lakey2..tp yg swit sgt...cara dya minx maaf kat aku..masa tu nk xm,tba2,dya bawak 1 ketas n duk lua klas aku...dya angkt ketas tu n aku bca la pas kwn aku cuit aku..dya tulis im sorry....huhuhuh..trus aku tgelak..sejuk aty aku tgk keeclasan dya..masa tu form 2...so aku maafkan dya..tp masa tu x bkp per..just snyum..nmun takdir kan..masa form 3 aku 1 klas ngan dya...paey...masa tu la kmi rapat sbgai sahabat bek.bla tingat cara kmi bknln msing2 akn gelak beso...hish2......yg len plak kmi bknln masa msuk form 4..1 klas sumenyer..kiteowg mek aliran sains..dari situ la tercptanya persahabatan yg tiada jurang..kat mna2 jer mst akn ada km ber7...x mplete kalo sowg pown x der....so next topic..aku akn cntinued with my switt story ea...skunk nie nk kn study coz sok da final exam...lurve ya..nt aku qajin n da mud aku akn trus mnulis lam diari moden aku neyh...hihihih=p

No comments:

Post a Comment