ThE MOmEnT

ThE MOmEnT
~LuRvE yA...~

Tuesday 12 July 2011

windu giler da lma x post...

huhuhuh...hai sumer..da lma gler ase x post pa per??/bkn aper cm bz ckit...bwu ja stat prktikal kat jbtn imigresen..ok la...not bad..huhuh=p urm.....kiranya i da jdik permanent residence back at penang...just to let u know dat im lurve to express my feeling with writting..i have a lot of diary since in premier school i da stat tulis diary nie..one of the best way to x press you feel..nk cter kdg2 x taw kat sapa....org yg sama dngaq masalah kita mst la taw jemu jgk kn..so bla tulis nie,kita ley ja tlis ttnpa any secret..luahkan ke ats dya..mcm aku mnulis la nie la...asa lega...aku epy sgt2....first bb taw org yg aku sayunk nk dtg penangn juper aku...tp yg x bes lak..hurm....mst akan ada hlgn...dya salu wat aku skt aty,nges...x seda ker dya akyu ni pompuan...ada prasaan...sdgkn binatang taw syunkkn anak...mmg la aku ni bkn ank dya tp nk show la ,at least animal pown know how to show their love keyh...bodo la laki nie!!!!wat aku skit aty..kn da dpt sbijik sumpah seranah dr aku..tnggu ko..nt bebakul lg aku bg k....just wait n c....hikhikhik=p hah kn sapa suh bg aku ngamuk..aku ni da nk pencen n bersara dri dunia majok n ngamok2 nie..da tua...x laqat tp ada jer yg nk mghlg..so aku pown mula la behangin balik..wat yg tesyunk n bg i mara tu,tnggu la nsib u ea..i akn knakan u kaw2..jgn wiso darling..pst x ley luper smpai mti keyh..huhuhuhuh=p..ni aku mnulis blog nie time qeja..hahahah...curik2 masa la ckit....yea la aku nie bknya baek sgt..membuta tu da jdik hobi aku awal2 pg..maap la yea....kihkih=p

No comments:

Post a Comment