ThE MOmEnT

ThE MOmEnT
~LuRvE yA...~

Sunday 24 July 2011

~SAyA sAnGaT ePy....~

Tengs so much dear coz sudi dtg joh2 utk juper dgn saya...sayyunk..im really appreciate it..lurve u so much...2 hari spent time ngan syg aku mmg best gler...x kua be2 jer...kua ngan rmai2 ag kwn2 yg laen..mmg kecoh n epyning xpcially mlm g karoke n lepak mkn tuh..mmg best...reunion kapel secara beramai2..beramah mesra..kihkih=pari first juper x g mne sgt...dkt2 jerk..jln2 g tesco n carefour...coping laaaaaaaaaaa.......huhuhh....pnt gler bjln2 bli brg..cri adiah la n pelbagia ag...borong sakan seyh..selendang,kasut..huhuhhu...tu yg best...pas tu mkn claypot black pepper lak...fuyyoooohhhhh...mmg terangkat..hikhik...mlm lak g karoke..blik lwat ckit..lam koi 12.30 mlm...sue pown tdow umah aku..smpai ja trus teduduk..letih sehari suntuk kua bejln2 x egt dunia..apa nk jdi???typ yg pntg puas la..mlm tu karok rmey..nah mek kaw..blik vip 2 houers rm 50.00...sori dear termahal ckit..tp skali skala n???so syunk aku bemurah aty nk blnja!!!horey....sayunk kamooo...ari ke 2 lak kami kua tgk wayang jln2,balut adaih..yg pntg dpt mam mcd dgn awak..awak da jnji nk blnja...knyg sgt2!!ptg lak mlantak ag after kua dr pnggung..tp kali nie share nsik gweng pds..sedap la seyh..kembong peot aku...aku tgk cter tajuk flat 3a..sue lak tgk cter laen..aku oder cupcake special utk my lovely...aku blik magrib tu bkn per...kang kantoi..mati aku...hikhik=p ayah i ni sarjan misai..x bg blik lwat salu..ni pown dah der tipu sunat ckp kua ngan member..=p tp mlm tu berangkat la pulang sayunk i...sedeynyer..tp x per la dera..nt da masa kita jupe ag erk..saya cntakn kamo....=)

1 comment:

  1. Good to be happy and happening. Keep it that way Lyn.

    ReplyDelete