ThE MOmEnT

ThE MOmEnT
~LuRvE yA...~

Thursday 14 July 2011

praktikal seyh........

huhuhuhuh...qeja kat cni ok la jgk..not have a lot of work..qeja kerajaan kn..so x la so stress sgt...nie pown siap da msa utk tuluiskan rutin arian aku neyh..hihihi=p hurm..arini bes sgt2...smbg2 dgn kak faza...sama la...bdk prktikal jgk...mcm2 la jdik...air lak x dak arini...spoil toi...urm..yg aku nk cta sbnrnya arini ialah...weyh...x saba nyer nk tnggu sayunk aku dtg cni....cuti dya da di luluskan!!hureyyyyyy...x sabaq nk2 adiah special aw..sabtu,ahad,isnin nt bejalan sakan la aku p merata...dpt jgki lps gian bejalan puas2..minx2 la ayah aku bg kuaq sampai lewat ckit..lau dak x puas la jupak sayunk aku...lurve u.....just want to let u know how much i loving u keyh...tp yg sedey lak bb best fwend aku azie zalina lak x dak kat cnie..lau x lg meriah..tp at least dwan maybe akn juper sue..one of my bff..sblm nie depa x pnh juper pown..hope every plan will run smothly eyup...tu jerk nk ckp...nt da idea ag aku akn trus write lg..see ya nxt time...

No comments:

Post a Comment